اصلاحات علی‌رغم فشارها و محرومیت ها، همچنان زنده و پویاست

بیانیه انتخاباتی شماره 4 دکتر علی اسدی

بسم الله الرحمن‌الرحیم


مردم شریف و نجیب حوزه انتخابیه همدان ، فامنین و قهاوند


حضور گسترده شما در انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب مباهات همه اهالی در این حوزه انتخابیه و بویژه مایه مسرت اینجانب است. این حضور بی‌گمان مثل همیشه باعث تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. ضمن سپاس به در گاه خداوند متعال نکاتی را به عرض می‌رسانم.


– از حسن اعتماد تعداد قابل توجهی از شما گرامیان که غالبا از نخبگان، فرهیختگان و دارای آرای پاک هستید، سپاسگزارم. این اعتماد پشتوانه‌ دلگرمی فرزند کوچک این دیار برای حضور در هر صحنه لازم دیگر است .


– این نتیجه در فرصت کمتر از ده روز پس از احراز صلاحیت جهت ساماندهی وتبلیغات ساده و قانونی برای فردی که سالها از حوزه انتخابیه دور بوده است نتیجه قابل قبولی است. بویژه اینکه برخی رقبای اصلی در این رقابت نابرابر علاوه بر ارتباطات چندین‌دهه خویش، به شیوه‌های تبلیغات نا متعارف هم متوسل شدند.


– این نتیجه برای یک اصلاح‌طلب ناشناس با حضور چند روزه‌اش همچنین نشان داد که اصلاحات در این منطقه علی‌رغم فشارها و محرومیت ها همچنان زنده وپویاست و از حمایت قاطبه نخبگان برخوردار است.


– مجموعه شرایط و وقایع دوره انتخابات بویژه رفتارهای نا مناسب و بد اخلاقی‌ها یی‌که هیچ سنخیتی با جامعه  اسلامی ندارد، نشان داد که نه تنها جامعه همدان که کل کشور نیاز به اصلاحات ، روشنگری و فرهنگ‌سازی دارد.


– بدیلیل عدم احراز صلاحیت در مراحل اولیه و اتلاف اوقات مفید ، نتوانستم حتی با جمعیت یک روستا و مناطق محروم وحاشیه به طور کامل ارتباط داشته باشم، در حالیکه این جامعه شریف اکثریت رای دهندگان حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهند.


– بدینوسیله از تمامی دوستان وآشنایان وهمراهان عزیز بویژه اعضای محترم شورای راهبردی اصلاحات استان همدان که بدون چشمداشتی در این رقابت نابرابر با من همراهی کردند صمیمانه تشکر می‌کنم و ضمن آرزوی توفیق برای همه آنان، امید وارم که در صحنه‌های دیگر این صمیمیت ادامه یابد.


– همچنانکه تمدن اسلامی تاریخی پر فراز و نشیب در شکل‌گیری و تکامل داشته است، بدون شک اصلاحات در ایران نیز مسیری طولانی و پر فراز ونشیب را طی خواهد کرد. مهم این است که در کمتر از دو دهه پس از انقلاب نظریه و نسخه اولیه این نهضت شکل گرفته  و برغم تمام مسایل و مشکلات ، سیر تکامل و بلوغ خویش را آغاز نموده است. در این بستر من، شما و تمام کسانیکه به معنویت و رفاه می‌اندیشند می‌مانیم تا تمدن دیرین خویش را بسوی تعالی رهنمون باشیم.

والسلام
دکتر علی اسدی 
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  همدان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *